"En smak av sosiale medier"

søndag 17. oktober 2010

Social bookmarking

Med del.icio.us kan jeg lagre mine favoritter på nettet i stedet for lokalt på pc'n. Smart å ha tilgang til mine favoritter uavhengig av om jeg sitter ved egen pc, på jobb-pc'n eller på en nettcafé i Singapore!! Må prøve å få over alle mine favoritter fra tidligere, men er litt usikker i øyeblikket på hvordan det skal gå til....... Har opprettet konto og lagt til noen bokmerker. Dette må jeg jobbe mere med! Kjempelurt å se hva andre har tagget og få dele det.

1 kommentar:

  1. ok- nå har jeg testet det. Gå til "settings" velg Import/Upload. Velg bruksanvisning i forhold til hvilken nettleser du bruker. Deretter må du lagre bokmerkene på din egen maskin, eks. på skrivebordet, før du kan laste de opp igjen til Delicious. Les nøye hvilke valg som følger med, blant annet valget om at de du laster opp skal erstatte de du allerede har lagt inn på Delicious. Det ville i alle fall ikke jeg!
    Det ser ut som det tar sin tid å laste opp bokmerkene, men maskinen jobber på egenhånd, ser greit ut så langt.

    SvarSlett