"En smak av sosiale medier"

fredag 12. november 2010

Oppsummering

Dette kurset har gitt meg det jeg ønsket: en innføring i nye medier som jeg tidligere bare har hørt litt om og ikke helt visste hva var... Innhold og oppgaver i de forskjellige modulene var veldig bra og informative, og steg-for-steg prosessen fungerte bra for meg. Flinke jenter på fylkesbiblioteket som har laget kurset! :-)
Det nyttigste for meg var å lære om sosiale bokmerker, flickr, wiki og google docs. Vi kommer helt sikkert til å prøve noe av dette i biblioteksarbeidet!Det å lage en blogg var artig. Jeg har ikke skrevet så lange innlegg under hver oppgave, men nok til å kunne gå tilbake og friske opp hvis jeg glemmer. Likte spesielt godt det som har med utforming, gadgets og bilder å gjøre, og vil prøve å utvikle bloggarbeidet videre.

1 kommentar: